oyku_rana öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. Süt artırımının en önemli kriteri süt gelse gelmesede bebeğin memeyi emmesi, (aktif emmesi çok önemli,) eğer aktif emmiyorsada düzenli sağım. 3 öğün güzel sıcak beslenme 2 de ara öğün düzene girene kadar yemelisiniz. Sütünüze güvenin, bebeğin doyduğunu da çişli ve kakalı bez sayısından anlarsınız çünkü yenidoğan bebeğin saatlerce memede kalması çok normal. Dış dünyaya alışmaya çalışıyor ve size ihtiyacı var. Size yazdıklarımı bizzat kendim uyguladım. Bebeğim 6 aylık anne sütü ile besliyorum. ☺️ Ek gıdaya geçeceğim bu hafta.