ahmt dediğim gibi 1 senedirli üyeyim bu belirttiğim sitelere. Banka hesabınıda ücret talep ettiğinde mecbur veriyorsun şimdilik bir sıkıntı olmadı bende. Bende ilk zamanlar sizin gibi düşünmüştüm. Bu yüzden eski bir hasabım vardı onu tekrar açtırdım. sadece anket için kullandım önce. Ama artık baktım sıkıntı yok banka hesabım aktif. Her şeyde kullanıyorum