1 ay 17 günlük bir kızım var ve yaklaşık 2 hastadır ıkınmaktan uyuyamıyor. Ne gece ne gündüz uykusunda ıkınmaktan uykudan uyandırıyor kendini. Kakası çok sert ve zor çıktığı için doktoru Maflor ve Sabsimplex kullanmamı söyledi. Aslında üstten çok rahat çıkartıyor gazını ama alttan çıkartamıyor bi türlü. Kateter (sonda gibi fakat incecik bir boru) ile besliyoruz, yani meme verirken mamayı da kateteri mememin kenarından sokup beni emerken mamayı içmesini sağlıyorum. Yani hava yuttuğunu düşünmüyorum ama yine de böyle bir ıkınma problemimiz mevcut. Tek uyuduğu yer emzik verdiğimde göğsüm ve slinge bağlanmış halde yine göğsüm. Önceden mememde uyurdu şimdi hırslanıyor mememde uyuyamıyor. Aynı zamanda Ocean markasının D3 vitaminini de kullanıyorum doktorunun söylemesi ile. Sizce sebebi nedir ve nasıl düzeltebilirim yaklaşık 3 gündür toplamda 5 saat uyumuşumdur😭