Tugce3493 ben yaşadım Allah beterinden korusun diyorum. Çok acı ve agrim vardı. Oturamiyordum kalkamiyordum yuruyemiyordum . Tam 1 hafta direndim çok yüksek dozda antibiyotik aldım geçmedi zaten geçmesi de dusuk ihtimalmiş. Sedasyon alarak minik bir operasyon geçirdim. Uyandigimda ki 10 dk sürmüş, yeniden doğmuş gibiydim