Mustafaras0906 oğlumun bezi hep böyle bugün sadece 1 kere çış yaptı bezi neden böyle turuncu lekeli şu an bebeğim grip onunla alakası var mı
Aselllll Mustafaras0906 ac kalmıs yada enfeksiyon mutlaka doktora götürün mama cc nı arttırın saat lerini sıklaştırın
Azra-m Mustafaras0906 ben de aynı şikayetle gitmiştim acile yeni doğduğu zaman doktor bana iyi beslemiyorsun aç çocuk demişti 😔
Mustafaras0906 bikerem Aselsmomy manicurist rua_da_senhora_das_verdades Azra-m rua_da_senhora_das_verdades ObirAnnnee Aselllll Alyamom1 12-34 Blackcloud Betul2021 crazymommm Blackcloud minabebek Sofita irva Oznurcoskun Betul2021 Sofita minabebek Deterjanhanim mummy Wolverine Aselllll Merveensarelisa Esra1202 Deterjanhanim Esra1202 Toprak_2019 manicurist Meyra1 Kızlar hepınıze teşekkürler ederım dün yardımcı olduğunuz için bugün bebeğimi hastaneye götürdüm kristalmiş erkek bebeklerde olabiliyormus mama yemiyor dedım zorlama grıp dedi istemezse zorlama durumu iyi dedi çok şükür Allah hepinizden razı olsun yardımlarınız için ❤❤❤❤❤
Wolverine Mustafaras0906 günde bir çiş zaten az. Çok sık emzir emiyorsa, emmiyorsa mamasını siklastir. Su içir az miktar
Blackcloud Emziriyorsan sık emzirmeye çalış canım yada mama veriyorsan bir tık azıcık fazla ver mamasını, sıvıyı az almış olabilir beslenmeden kaynaklı.
rua_da_senhora_das_verdades Azra-m yenidoğan da normal. Benim bebeğimde de olmuştu. Dr boşuna üzmüş sizi
Azra-m Mustafaras0906 turuncu leke vardı canım az beslenme kaynaklı demişti. Ama doktor değilim tabi ki idrar yolu enfeksiyonu var mı yok mu bilemem malesef.
Merveensarelisa Mustafaras0906 aynısı yeni dogdu bir iki gün olmuştu bebeğimde bol bol emzirdim geçti
Deterjanhanim Mustafaras0906 beslenmesi yetersiz kalmış. Susuz kalmış da olabilir. Günde bir çiş zaten çok az. En az 4 5 tane cisli bez olması lazım. Emzirmeyi artırın mama alıyorsa o da az gelmiş olabilir
Mustafaras0906 Deterjanhanim mama ile besliyorum grip bu aralar istahı az ondan olabilir enfeksiyondan korkuyorum
Deterjanhanim Mustafaras0906 idrar yolu enfeksiyonu da olabilir en iyisi doktora götürün siz en iyisini doktor bilir
12-34 Mustafaras0906 canım benim başıma geldi böyle kızım emerken çişi kaka yapmış gibi kokuyordu böbrek taşı sorunu yaşadık Allahım inşallah yaşatmaz bu durumu çok zor süreç oluyor