Oğlum 19 aylık son iki haftadır hiç bir yemej yemiyor yemek gördüğünde bile ağlıyor hep simit sütlaç faln yiyor,zaten doğduğundan beri iştahsız ama şimdi hic yemiyor. İki hafta önce opa aşısı oldu ağızdan verilen asi bacağından da iki tane oldu. Aceba agizdan verilen asi tat bozukluğu mu yaptı neden böyle oldu diye düşünüyorum.boyle bişey başına gelen bilgisi olan var mı?