Kızlar oğlum 33 aylık ve bundan 1 ay önce kabızlık sorunu vardı çatlagı vardı kakasını tutuyordu doktora götürdük dulcosoft başladı epey düzeldi sonra ben tuvalet eğitimine başladım suan 2.haftadayz çişi hallettik ama 2 hafta içerisinde asla kakasını klozete yapmadı bir kaç kere iç çamaşırına yaptı sonra ondan da rahatsız oldu ve artık kakası gelince kendini tutuyo sürekli eli pipisinde poposunda kaka gelmesin diye aglıyo sürekli zıplıyor yapmamak için doktor oralac kullanın dedi ama işe yaramadı inat ile yapmıyo tutuyo tuttukça kabız oluyo hatta bazen kakası klozete gelir korkusu ile çişini de tutuyo ben ne yapayım bana bir akış verin tecrübeli anneler