Kızım tam 7 aylık anne sütünü erken bıraktığı ıcın doktorumuzun önerisi ile erken ek gıdaya gectık 5 aylık yeni olmustu ama hep kendı yemek ıstıyo Du bende bilmediğim için ve küçük oldugu için. Kendim yedirdim müsaade etmedım cok yanlıs yapmısım kendımı cok kötü hissediyorum neden bilmiyorum ama onun için. Dogru olan bıseyı ona vermedığim için 😔sımdı önüne atıyorum sadece oynuyo 😔 nasıl alıstıra bilirim birde dönüyorddu kızım ama altını falan acınca özellikle bende üstünü degıstırmek için yada tekrar altını bağlamak için. Müsaade etmedım cunku havalar soguk oyle durmazdı altı acık yada üstü cıplak sekılde sımdı eskisi gibi dönmüyo sanki yada bana mı öyle geliyor bazen cok vicdan yapıyorum sevgili anneler önerilerinizi bekliyorum 🍀