Merhaba canım anneler oglum 1inde 20 aylik olucak nasipse 2 gündür herseyi birden fazla soyluyor mesela sadece anne derdi seslenirken simdi anneanneanneanneanne diye 5 defa ardarda sesleniyor mesela efendim oglum diyorum oturoturoturotur diye tekrar ediyor veya mama isteyecek ayni sekilde mama diye ardarda söylüyor başına gelen var mi sizce neden yapar