Merhaba arkadaşlar bir sorunum var bebeğim 6 ay 25 günlük 2 gecedir akşam 10 dan sonra sabaha kadar çiş yapmıyor ve ağlıyor uykusunda dahil ayaklarini tepiyor cuma günü öksürüğü var diye doktora götürmüştüm idrarda baktirmistik temiz çıktı idrarı gündüz yapıyor bi sorunda yok acaba neden olabilir 2 hafta öncesi hastanede yattı orda bobreklerine falanda bakıldı temiz