Kızlar selam
Bana bundan 1 yıl önce pcos teşhisi koyulmuştu.Ama şükürler olsun ben sağlıklı bir hamilelik geçirdim ve bir oğlum oldu şu an 4 buçuk aylık.Normal doğum yaptım.Halk arasında bilinen bir olay vardır normal doğum yapan kadının kisti varsa temizlenir derler.Ben normalde hiç adet göremiyordum.Kahverengi yada açık pembe bir kaç gün leke geliyordu sadece.Doğumdan sonra da ilk adetimi 4 gün önce oldum.Sizce benim kistlerim temizlenmişmidir ? Adetim düzelir mi ? Var mı başından geçen yada yakınlarından duyan bilen ?