Kızlar 12 gün oldu doğum yapalı zor bi normal doğum yasadım iç ve dışda cok fazla dikişim var,dün aksam dış dikişlerimden biri patladı yara açık hastaneye gittik tekrar dikilmez kendi kendine kapanır dedi ne yapıcam ben aranızda bunu yasayan varmı lütfen fikir verin yardım edin...