unkurabiyesii işte bende tam orada takılıyorum. 3 kardeşiz bizde, kız kardeşimle günde 30 kere abimle günde 1-2 kere kesin konuşuyoruz. Ben doğuma girerken onların kapıda oluşu abimin bebek çıktıktan sonra kızımız nasıl iyi mi diye ben çıkana kadar kapıda ağlaması 😃 kavgalarımız, birbirimizi sevişimiz, kıskançlık krizlerimiz, birbirimize sataşmalarımız. Şuan hangi arkadaşınla kuzeninle bunları yaşabilirsin ki, bunları düşündükçe acaba ona bencillik mi yapıyorum diye düşünüyorum. Ama kızım çok zor bir çocuk. Acaba diğerine gücüm kalır mı? Günde minnosumu milyon kez öperken azalır mı? İkisini birden ihmal edermiyim? Vs.