Selinmom canım aynı şeyi bende yaşadım. Doğumdan 2 gün sonra kontrole gittiğimizde 13.5 du sınırda şuan yatırmamıza gerek yok dediler. 3 gün sonda kontrole getir dediler gittiğimizde de 18 e çıkmıştı ve ışına yatırdık 1 gün. 7.5 e indi çokkk şükür. Anne sütü yetmediği için mama takviyesi yapmamı istemişti doktorum o şekilde atlattık biz. Sen mama takviyesi yapıyor musun?