Hvv bence henüz küçük yaptırın rahatlayın ben 45 günlükken yaptırdım 2 gün biraz zor oldu sonra rahatladım iyi ki yaptırmışım dedim, istanbuldaysanız size gittiğim yeri tavsiye edebilirim yeni yöntem klempli deniyor sanırım öyle yapıldı yani dikişsiz. Bende hiç yazı beklemeyin