_YanakReisinAnnesii bizde aynı yaptrmasakmı bi dedm hamileyken kayınpederm kızdı 🤣 kötü olmayalım sonra baştan dıyorum size yaptrın hastanede dedi gitti geldi ilk çişini ypaarken bi yarım saat ağladı biz eşimle yıne pişman kıyamıyoruz ama sadece oydu ilk çişini yaparken ağladı sonrası hiç bilmedi asla çok çok kolay oldu iyi ki yapmşz hareketlenince daha zor benişiniz ne kadarlık ?