Kizlar 30 yaşına geldim ergenlikte olmayan sivilce problemim var kucuk küçük bir sürü cikiyo ve gecmiyo ve cokca leke var. bulunduğum yerde cildiye doktoru yok. İnternetten araştırdığım Expigment ve Madecasol krem vardı. Bilgisi olan var mı ya da başka önerisi olan. Kozmetik kremler fayda etmiyo