Anneler merhaba kızım bir ay iki günlük. Sağ göğsümü uykuda emdi şimdi. Sol göğsüme ise mochi pompayı taktım 20 CC süt geldi. Emme süresi boyunca topladım sütü. Sorum saçma belki ama aynı sürede aynı miktarda süt icmemistir daha fazla süt icmistir değil mi? O akan sütü de biberona koydum içti. Bir kaç gündür 2 saate bir beslenme düzenimiz bozuldu. Bugün ilk defa emzik verdim korkuyorum da meme reddi olur diye. Ama uyutmakta zorlanıyorum.