Bebegim 23 günlük anne sütü yetersiz geliyor mama veriyorum 2 saatte bir 30 ml mama veriyorum ve emziriyorum doktora gittiğimiz de kili alımı iyiydi 1 kilo almıştı bu milyar yeterli mi bundan sonra içinde benim gibi hem mama hem emziren anneler yardımcı olurmusunuz