Bernaesen1 Kızlar merhabalar kızım 3.5 aylık ama damağı kaşınıyor sürekli oraya bişey sürtmek istiyor damağında elimi sürdüğümde sertlik geliyor diş gibi sanki bu kadar küçükken çıkar mı acaba diş
Ozlem-Uras Bernaesen1 benim kızım 3 ayını bitirmeden çıkardı doktora götürdüm dedim hocam 3 aylık ne dişi biraz erken ama çıkabilir demişti
glsss Bernaesen1 ilk diş bizde 4.5 aylıkken ikinci de ondan 1 ay sonra çıktı. Dediğiniz vakitte aşırı kaşınma ve salya oluyırdu. Olabilir çıkar yani 😊
_-annee Bernaesen1 3. Ayımızı bitirdik elini sürekli ağzına sokmaya çalışıyo salyaları akıyo bizde dişmi geliyo acaba diyoruz çünkü benimde 3,5 aylıkken çıkmış ilk dişim