Gulsah01 Kızlar kaçıncı ayda yaptırdınız. Kıyamıyorum o yüzden bu kadar geç kaldım ama sonumuz kaçınılmaz olduğu için 2 yas gelmeden 21. Ettirmeyi dusunyorm. Lokal mi genel mi yaptıranlar bekliyorum yorumlarınızı
Ogullarinaasikanne Gulsah01 ben büyük oglumu 6 aylikken lokal yaptirmistim ama sizin bebeginizi genel yaparlar çünkü hareket etmemesi lazim. Biz yanindaydik ellerini ben ayaklarini babasi tutmustu sünnet esnasinda. Bende ufak oglumu henuz yaptirmadim korkuyorum acikcasi anestezi durumundan🥺