Damalakkoo Bebeğinize kışın ne giydiriyorsunuz ilk bebek bilmiyorum sormak istedim . Kızımın el örgüsü yelek ceketleri dışında kışlık ceketi hırkası montu yağmurluğu vs yok ne giyer bebekler ne alalım sizce henüz kış gelmedi amageldelir
Glcnada Damalakkoo benimki 6 aylık şişme yeleği montu yağmurluğu poları var annem almış ve giydiriyorum sizin bebeğinizde giyer bence
Ebraryz Damalakkoo tulum giydirmeyi düşünüyorum astronot degilde kalın tüylğ olanlardan şişme kalın montlar rahat olmaz bence
Ozlem-Uras Damalakkoo kızıma mont almıştım simdi oğlum iki aylık bi triko tulum yaptim.kendim kalın birde pelus tulum aldim kış için bere atkı zaten kaç defa çıkacaklar dışarı
BalarisiYusra Damalakkoo suan giydiği yeğenimin küçük gelmeye başladı artık montun boyu kısa beli kapanmıyo tam 12-18 ya da 18-24 alıcam kızım 15 aylık
hunilimomm Damalakkoo ilk kişi 6 aylığa denk gelmişti tulum şeklinde mont giydirdim 1 yaşından sonra lcw dan hediye gelen bi mont vardı onu giydirdim ici tüylü dışarısı yağmurluk gibi
Burcubatur 9 aylık bebeğim mont giydiriyorum astronot tulum aldım ama çok uzun süreli giyemiyecegi için iade ettim en azından sene ye de giyer aldığım montu
Kadifemsii Damalakkoo tabiki giyer canım niye giymesin. Mont hırka yelek ne bulursanız alın onlarda bizim gibi neticede 🌸
Ogullarinaasikanne Damalakkoo ben kucak bebeklerinde monttan ziyade ici polar tarzi hirkalari daha rahat buluyorum zaten karda yagmurda cikmiyoruz ciksakta aracimiz var. Lc den bayagi ici polar kalin bir hirka almıştım oğlum icin onu giydirdim gecen sene🥰
elifineylulu Damalakkoo Gec bile kalmış giymemek için kuzum geçen sene 3-6 ay arasiydi kışın o zaman bile mont giydirdim simdide 15 aylık mont bot hepsi hazır
Ocak2021 Damalakkoo 10 aylik oglum 1.5 yas mont aldim onu giydiriyorum bide astronot tulum almayi düşünüyorum
Eminos Damalakkoo astronot giydirdim cok rahat ettim araba soguk koltugu soguk o disardan hic soguk almiyor super bisey