Kızlar hayırlı akşamlar kızım 3,5 yasında 10 gundur derin nefes alıyordu annem bakıyor kızıma dedik bellı pskljıktır çünkü bende alerjık astım var mevsım gecısınde tıkanıyorum birde panıl yapıyoru pskjık dıyolar herneyse doktora goturdum kan aldılar kardıoljıye it dediker gittik hersey temiz kan kalp muaynesi derken rontgen çekildi çiğerlerinde enfeksiyon varmıs ant basladık alerjı surubu verdi birde alerjiye sevk etti salı goturcem inşAllah ama bole derin nefes alıyo sureklı pskljım bozuldu hava makıması aldım gunde 2 kez veriyorum yaşayan varmı bole bile ilk kez yaşıyorum