Kuzeyin_annesii ben bu tog olayıyla uğramamak için woolnat aldım kollar hariç içi merinos yün, bu kadar ince bir şey nasıl sıcacık tutar diyorsunuz. Özelliği vücut ısıısnı koruması ne aşırı sıcak yapıyor ne üşütüyor. Bizim odamız 20-21 derece bebeğim şu an minik dönemiyor o yüzden üzerine incecik bir müslin atıyorum analık iç güdüsü sanırım aslında gerek yok 😅 ama dönmeye başlayınca tabii kaldıracağım. İçerisinden termometre ve hangi sıcaklıkta içine ne giydirmeniz gerektiğini gösteren bir kağıt çıkıyor. Fiyatı biraz yüksek ama bütün üşüdü mü terledi mi elemini kederini alıyor😃 içi elyaf olanlardan kaçının derim, kalın kalın oh üşümez diyorsunuz evet ama terletiyor ve sonuç hastalık