Özellikle iç anadolu da yaşayan kişilerin geceler kombi derecesini çok merak ediyorum benim kızım hasta bir gece gözlemledim çok sıcak oluyor odamız ve terliyor üstünü acıyor bende kombiyi kısmaya karar verdim hangi şehirdesiniz ve özellikle kombiniz gece aç derecece?