Talhaninanasi inan benimde saril saril akiyordu ozellikle geceleri , baslarda azdi mama verdim sutum cogaldi cocuk emmedi 2 ay duzenli emdi 2 ay geceleri emdi bir daha asla emmedi , online almisti kuzenim ise yaradigini soyledi . Gun icinde sagip verdim . Goguslerim buyuk ve yumusak oldugu icin vakumlamiyordu pompa elel sagim yaptim netten bakarak oyle sagdim ettim ama malasef ki emmedi eziyetti emzirmek benim icin bazen kandiriyordum 30cc mama yapip gogsume yatiriyodum , mamayi verip yavasca cekip mememi tepiyordum anlayinca tekerar mama ve tekrar meme donguau yaptim bu sefer oturup yatarak icmemeye basladi akilli oglum 🤦😔 ayakda hoplatarak icmeye basladi ve hala gogsume yatip mamayi asla icmez emzircem saniyor bilmiyor ki sut yok memede hala kucakda hoplatarak iciyor 🤦 insalah doner emerken bir dolu video cekmisim sanki biliyomusum emmeyeceginj gibi , bakip bakip aglarim arada 😔 insalalh emer . Online emzirme danismani arastirin kesinlikle oneriyorum belki emer , pismanim almadigima , birde kayinvalidem oyle emzirme danismani ne diyil esimi doldurdu esim desteklemedi mama vereceksin diye baski yapti oyle kapandi gitti emzirme olayim..