Kızlar doğum yapalı 3 ay oluyo hamilelikte falan yüzüm önceki hayatımda falan çok güzeldi hiç bişe yoktu parlaktı sivilce leke bişe yoktu ama doğumdan sonra bişe oldu sanki yüzüm sivilceden kurtulmuyo izi kalıyo mor mor kurudu yüzüm heryeri iz leke sivilce ve göğsümde omuzlarım da aynı hep sivilce niye sizce başına gelen var mı napabilirim cildiyeye gidicem ama bebeğim var hastane uzak evde ne yapabilirim ????