Fthnf_ Kızlar selam 30 aylık oğlum ilk defa ishal oldu ama doğru tabirle cırcır gidiyor :( bugün 2 kere oldu. 1 haftadır da iştahsızlık var. Bu dönem başına gelen var mı? 1 defa reflor verdim. Yarın devam edeceğim. İnşallah yararlı yorumlar gelir. Sevgiler
Halimeer Fthnf_ aynı benım oglum dün ve öncrki gün basladı günde 3 kereee ıshal gibi yaptı bide pek iştahı yok dedidğin gibi
Fkulcu94 Fthnf_ eczanede karbonat şeker tuzlu karışım toz satiliyor günlük 1 litre suya koyup her kakadan snra iciriyorsunuz çok faydası oluyor
Minnakkk Fthnf_ salgın, varmjs ortalıkta kimi duysam ishal diyorlar 3 bucuk aylık oglum da ishal oldu gerci onda alerjşden suphelendiler ama bakso probşyotik verdi doktor cok fayda etti gunde 12 kez yaptığı oluyordu su an iki gundur 3 4 kez yapıyor
Fthnf_ Allah’ım nedir bu virüsler salgınlar, delireceğiz analar olarak. Bende yarın takipte kalayım, probiyotiğe devam, cevaplarınıza çok teşekkürler.
Melosing Evet inanılmaz bir salgın var tanıdığım 4-5 aile de aynı şekilde ve farklı şehirlerdeler. İshal kusma birlikte gidiyor kızımla biz de olduk aşırı kusma sonrası kızım ishal devam ediyor. Gaita testi yaptırdık bakteriyel enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyoruz şimdi.
Rikaa Fthnf_ ben oldum oglum oldu 3 gun surdu. İshal kusma ates oldu oglumda halsizlik istah peoblemleri. Benim de mide bulanti kusma ishal. Salginmis