Eylems1 yuruyene kada rhep kucagınızda olucak belfıtıgı olacagımı düşündüğüm zamanlardı neyazıkki bu sürecin başka caresi yok bosuna aglatmayınher istediğinde alın kucagınıza busüreç onun nöroljik gelişimi içinde cok önemli size yapısık gb olucak ama size sonunda doyacak inatlaşmayın bu bi savaş değil eger öyle görenler varsada bebek kazanır😅