canselcalgn Eda2808 ben bir damla veriyodum gayet rahat yapıyordu sonra doktor 3 damla ver dedi çocuğa hem gaz yaptı hemde kakasını yaparken emdiği halde zorlaniyo sürekli ağlıyor bazen sakinleşiyo bazen de çok ağlıyor
Elf55 canselcalgn mama yapabilir bilmiyorum ama ben ilk zamanlar sma kullanırken kabızlık oluyordu sağlık ocağına gidip sorabilirsiniz aslında
Tugce canselcalgn canım ocean 400 kullanabilirsin. Benim bebeğimin bağırsak problemleri olmasına rağmen sorun yaratmıyor. Zeytinyağlı olması hem kabızlığı engelliyor hem de d vit emilimini destekliyor. D vit yağda çözünür.