Melisa2345 Kızım 20 aylık çok hırçın oldu her şeye bağırıyor ağlıyor bi arkadasım geldi sadece merhaba dedi kıza bağırmaya başladı her şeyi bağırarak yaptırmayan çalışıyor ne yapsam nasıl tepki versem
kerem_imm Melisa2345 18.aydan sonra başlıyor malesef bu davranışlar. 2 yaş sendromu. Sakin kalmaya ve kızmamaya çalışın. Çünkü hormonal bir dönem olduğunu okumuştum. Yani bebeğinizin hormonları ile ilgili. Elinde olan bir durum değil. 30.ay düzeldi oğlum. Kolaylıklar diliyorum. 🌺
Hibou Melisa2345 Her çocuk farklı oluyormuş diye okumuştum kimisi çok ağır geçiriyor kimisi daha hafif erken de bitebilir geçte 👀 Sabırlar diliyorum sakin kalmaya çalışın iletişim çok önemli