Kızlar nasıl gidiyor ek gıda serüveni benim çok kötü hiçbir şey yemiyor bebeğim her türlü çorbayi yaptım, muhallebi, hünnap bebe biskuvisi sevmedi yediremiyorum bir türlü sabahları yumurta sarısının yarısı, lor peynir yaptım onuda sevmedi ağlıycak duruma geldim sadece anne sütü içmek istiyor napıcam bilmiyorum 😔