Annem ve ben arçelik kullanıyoruz çok memnunuz. Hele fırınım aynı anda 3 tepsiyi pişriyor çok pratik oluyor. Sadece çok çok dikkat edin güzel duruyor diye asla ama asla siyah almayın. Ben güzel diye aldım temizlemesi kullanması tam bir işkence. Su kaynatsanız bile leke oluyor. Annemde grisi var çok daha temiz gösteriyor. Bis çok memnunuz tavsiye ediyorum 👌🏻