Merhaba, iyi akşamlar hanımlar 😇tedirgin olduğum bir durum var. 10 Eylülde Sezeryan doğum yaptıktan 15 gün sonrasında adet oldum. Ancak hala devam ediyor cuma akşamı sadece kahverengi leke geldi yok denecek kadar bitti zannettim. ertesi akşam adet ağrısı çektim kırmızı kan olarak adetim başladı. Arada tansiyonum düşüyor başım dönüyor halsizlik oluyor böyle bir durum yaşayan oldumu neden olur acaba uzun süredir kanama var