Arkadaşlar uyuz geçiren var mı 3 aydır mücadele ediyoruz şu an bir karışım verdi doktor onu kullandık 3 gün 1 hafta ara verip 3 gün daha kullanacağız ama sürerken de yıkandıktan sonra da kaşıntı aşırı arttı normal mi? Önerisi olan var mı bu durumla ilgili