Neler yapıyorsunuz tüm gün biseyler yedirecegim diye ölüyorum 21 aylik hala 10 kilo sürekli memede diş çıkarıyoruz zaten eskidende istahsizdi ama azda olsa yerdi şuan sabahtan beri bi kac lokma simit ile duruyor kofte yaptim aksam yemegine eskiden onu olsa yerdi onuda yemedi cok üzülüyorum siz neler yapiyorsunuz yemezse benim gibi yemezse aç yatti diye üzüntüden ağlayan varmi yoksa benmi cok takıyorum of of ne zormus yemeyen cocuk 😓