Merhaba arkadaşlar. Daha önce de bir
ilan açmıştım yineliyorum. Fiyat 100 lira. Arzum marka model Bebbe olarak geçiyor. Lütfen ciddi olarak alacak olanlar bilgi isterlerse detaylı anlatırım uzatmak istemiyorum. 2 kişi alacağım diye bekletip vazgeçtiler. Bu esnada çok kişiyi de geri çevirmiş bulundum. Biraz saygı duyarak ilanla ilgilenirseniz sevinirim. Üstte kalması için de destek bekliyorum. Ben çok memnundum 3 kez kullandım çok güzel yoğurt yapıyor. Ama yeni fırın aldım yoğurt yapma ayarı var buna ihtiyacım kalmadı. Aldığım dönemde de oturduğum evin elektrik sorunları yüzünden sadece 3 kez kullanabilmiştim. Büyük haznesinin iki tarafta tutma yerlerini düşürüp kırmıştım bunun dışında en ufak bir çiziği dahi yok. Şimdiden teşekkür ederim. Umarım satarız. 😂 Aşağıya resim ekliyorum.