Zeyneppemre Bebeğim 11 aylık balgamli öksürüyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz üşüttü bir haftadir geçmedi hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Pembepanterr Zeyneppemre canım ben sekrol kullanmıstım 1,5 yasındayken cıkaramıyordu ağlıyordu yarım olcek veriyordum cok iyi gelmişti birde aspiratörle burnunh temizleyip fısfıs sıkıyordum
erdeminannesi12 Zeyneppemre gayet etkili ama doktorunuza danışın lütfen her ilaç her bebeğe iyi gelmeyebilir