Syrnn Kızlar herkese hayırlı akşamlar. Bebeğim grip oldu mümkün oldugunca bol emzirmem lazım ama kızım uyuyor bu normal mi uyusa daha mı iyi yoksa sürekli kaldırıp emzirmelimiyim?