Havuclumama biz yıllardır her yıl crocs alıyoruz kızıma çok çok memnunuz ne eskıme ne yırtılma sadece kızımın ayakları çok hızlı büyüyor her yıl almak zorunda kalıyoruz 🤣 deneyerek almanızı tavsıye ederim kalıplar değişebiliyo ben ekstra sandalet ya da ayakkabı vs almıyorum sadece crocs tüm yaz götürüyor bizi rahatlıkla birde ortak renk alıyorum hep şimdi kızımdan kalan 2 çift crocs var yesyeni elimde oğluma sakladım 😎