Merhabalar, bebeğim 2 buçuk aylık. Gündüzleri ve gece uyurken güzel emerken , akşam olduğunda emmek istemiyor. Resmen göğsümü çekiştirip bırakıyor, ağlıyor. Ayakta emziriyorum sırf emsin diye ama o zaman da tam ememiyormuş gibi geliyor. Neden yapıyor olabilir? Başına gelen var mı? Ağladığında derdini anlayamadığım için çok üzülüyorum. Gaz damlası kullanıyoruz ve mama da veriyoruz bu arada. Ama meme reddi olsa gündüz de almaz sanırım değil mi?