zbd 2 gündür şiddetli dış ağrısı çekiyorum doktor largopen ve oarol verdi ama henüz ağrısı geçmedi ek olarak ne yapabilirim hafifkemesi için önerisi olan var mı veya böyle birşey yaşamış olan?