Elifuysl18 Bebeğim 3 ayakadar emdi sonra meme reddi yaşadı şuan 6 aylık az da olsa sütüm var ğösümdeki sütü verebilirmiyim 3 aydır emmiyor
Ozgeayazbora Elifuysl18 önden biraz sağ ver canım bnce birşey olmaz ama dr una sorman en doğrusu bnde bmeme rdddi yaşıyorum sürekli sağıyorum arada uğraşıyorum
2cocukannesikizimveoglum Elifuysl18 bence sagin Ilk basdakini sora emzirin,ben bildigim kadariyla Bozuluyormus,Bir kacgun sagin bence
minnosum25 Elifuysl18 Neden bozulsun ki sonuçta diğer emzirmeye kadar bile yeri geliyor beş altı saat beklyorz sagpda dsarda beklemediği sürece bozulmaz zaten vücut bebeğin ihtiyacına göre üretim yapyor sütü o yüzden bişey olmaz korkmayn