minislerannesi80 benim kizim da 26 aylik cis kaka soyluyor,oturaga gidip çişini yapiyor ancak kakayi bir kere oyle boyle oyunla yaptirdim.daha da yapmiyor,korkuyorum diyor.ben de merak ediyorum nasil halledilir bu is.henuz bez biraktiramiyorum cunku gece uyurken mama icmezse cildiriyor iki kez mama iciyor:( bunu nasil halledicem bilmiyorum ne yapsam olmadi