Mircet Kadernur biberonu verme ne zaman isterse emzir sadece beslenme ihtiyacı için değil ki sana yakın olmak istediği için de meme arar
MySunny Kadernur kuzu bebeğin toparladıysa,mama vermeni gerektiren bi durum yok.Elbetteki sürekli meme de kalmak için huzursuzlanır ve ağlar.bu çok normal.yani açlıktan değil,meme de olmak anne kokusunu almak için ağlıyordur o.
Nisaninannesiii Kadernur benim bebeğim 2955 ile doğdu 20 günlükken 11 gün hastanede yattı 3830 ile çıktı şimdi iki aylık 10 gün önce hastaneye gittiğimizde 5.300 idi şuan Kac olmuş bilmiyorum
Nisaninannesiii Hazal_170721 benim bebeğim 2 aylık 120cc veriyorum fazlamı acaba az yediğinde huzursuz oluyor
Hazal_170721 Nisaninannesiii kaç saatte bi besliyorsunuz biz 2 aylıkken 2 saatte bi olursa 90 içebiliyodu bide mama mı veriyorsunuz anne sütü mü ikisi bir olmuyor
Nisaninannesiii Hazal_170721 Degisiyor cnm iki saatte oluyor dört saati de buluyor ama her seferinde 120 CC iciyor mama veriyorum sadece sütüm yok golden goat veriyorum
Kaderlmc Kadernur valla ben 3 aydır kızım ne zaman isterse emzirdim şuan 2 saat aralıklarla emziriyorum bazen 1.5 saat oluyor ilk aylar daha sık emzirdim ama hep reflü olmasın diye eğimli yatırdım zaten doyduktan sonra fazla içerse çıkarır fazlasını mama olsa obez olma sorunu var ama anne sütü obez yapmıyor diye biliyorum 🌼
Chocoletebitter Kadernur bitince değil ağzından çıkardığın için ağlıyor, benim kızımda öyle bittiğinde hemen emzik koyuyorum susuyor gazını çıkarıyorum sonra anlıyor doyduğunu. 150 cc vermemelisin çok fazla hazımsızlık gaz çekersin
Sucukluyumurta11 Kadernur 9,5 aylık oglum 150 cc içiyor. 1 buçuk aylıkken en fazla 60 cc içiyordu ve kilo alımı çok iyiydi
Hazal_170721 Nisaninannesiii bence bi doktorunuza danışın sanki çok gibi ama bebeğe göre de değişir belki mamadan da olabilir biz bebelac gold kullanıyoruz
UmayGmz Kadernur vallahi ben sarılık döneminde 45 dk bir 30 cc sağıp veriyodum oda iki saatte 90 cc eder büraz fazla gibi geldi bana
UmayGmz Kadernur ve bence önce emzirip daha sonra mamayla destekleyin yada sağıyorsanız önce emzirin sonra sağın
Dogacdmn2020 Kadernur canım 150 cc çok bencede bebeğim 11 aylık 120 cc mamayı anca içiyor birde şu an doyduğunu anlamaz bu sefer sürekli ister yetmezse sen zorlanırsın emzirdikten sonra maksimum 40 ve ya 60 cc yeterli fazla yediğinde hazımsızlık yapsr o da sancıya sebep olur
[silindi] Kadernur bebeğim 6 aylık 150-180 CC içiyor. Gelişimi normal seyir de . O aylardayken 60-90 arası iciriyordum
Asyaaass Kadernur doktorunuz ne dediyse ayenn devam edin her bebek farklı kimisi 30 40 cc içer kimisi 100 cc kimisi 150 cc kı anne sütü bu yanı verin gitsin bırde tam büyüme zamanı ben kızım ne kadar isterse o kadar verdım ve ben mama verıyorım 3 ay zor emzırdım cevreyı hıccc ama hıc takmayın bakın ben ek gıdaya erken basladım (doktor öneri ile) sadece mama aldıgı için bana şöyle ver böylr ver diyenler oldu ama dinlemedim bebegim nasıl rahatsa o sekılde verdım kımı zaman 3 öğün kımı zaman 2 baktım 3 öğün agır gelıyo 2 ye düştüm ve rahatladı bebegım o zaman. Anladım her annenin bebegıni büyütme tarzı cok farklı ve her bebegın büyüme sekli cok farklı