Orkidemm Hanifeee etki alabilirmisin bilmiyorm ama ben cay kasigina 20 damla damlatip veriyorm o bile tam doldurmuyor kasigi. 3 damla az degilmi. Zaten icinde de yazıyor gunde 1 2 kere 20 damla diye. Ki kullananlar da bu sekilde kullanmış
Hanifeee Orkidemm bana öneren akrabam günde bir kez 3 damla kullanmış bnde o yüzden öyle kullandım bi haftadan fazladır kullanıyorum kıpkırmızı top gibi olan oğlum şimdi 4 saat uyuduğu oluyor tabi biraz var ama eski gazımız asla yok
Orkidemm Elvn94 dr bana surubunu yazdi ama ben eczanede olmadigi icin damlasını aldim. 2 gunde inanilmaz farketti ya.
Deletedmom136 Elvn94 ben şurubunu kullanıyorum çok şükür gayet iyi geldi bize o da. Ben ama damlasını da bi deniycem bu bitince
Orkidemm Deletedmom136 damlasi daha etkili sanirim. Gayet kendi yapıyor artik. Akşamları mizmizligi azaldi.
Gyed Orkidemm tsk edrim benik kızım 1.5 aylık kakayi çok yapiyo sürekli bir ıkınma halinde bacaklarını çekip birden ittiriyor sürekli ağlıyo emerken bile sizlanarak emoto inşallah iyi gelir
Deletedmom136 Orkidemm bizde de öyle iyi ama damla daha iyiyse ona geçerim. Bulgur yiyemiyorum çünkü çok çok gazlanıyo belki iyi gelir
Orkidemm Elvn94 bugunden itibaren sabah 9 aksam 9 veriyorum canim. Cay kasigina 20 damla damlatip oyle veriyorum kolay oluyor
Deletedmom136 Elvn94 kullan bencr hiç yoktan iyidir o da iyi gelir damla kadar olmasa da gerçi bize iyi geldi çok fark ediyo eskiye göre
Elvn94 Deletedmom136 suan biogaya ve colinox kullnyom bunlardan biri btnce ona baslcam daha acmadm dolapta canm
Elvn94 Deletedmom136 suan biogaya ve colinox kullnyom bunlardan biri btnce ona baslcam daha acmadm dolapta canm
Cansu_cinar_alp Gksaksl bende kullanıyorum ama eczaneci 4 damla demiş eşime cok işe yaramıyo gibiydi sizin dediğinz gibi deneyelim bide çok tşk ederm