Prensannesi- Kızlar bebeğim 3 ay 22 günlük 3 gündür grip, arada öksürüğü oluyo ne yapabilirim acaba burnunu serum fizyolojikle çekiyorum başka öneriniz var mı dün yünle ilgili bi gönderi okumuştum iyi geldiğine dair var mı önerisi olan 😔
incila Bi hastaneye götürmeniz de fayda var öncelikle. Onun dışında benim bebeğimin de şuan aynı şikayetleri var ilaçları dışında baş ucuna uyutmadan karanfil takılmış soğan koyuyorum burnunun açık kalmasına yardımcı oluyo. Bir de zeytinyağında sarımsak beklettim o yağı ayak altlarına sürüyorum ara ara öksürüğü iyi geliyomuş. Allah şifa versin hepsine
Prensannesi- incila doktora gittik hemen ilk gün canım doktor sadece burnu tıkalı ciğerlerinde bi problem yok dedi burnunu yıka çek dedi, zeytinyağlı sarımsak bende yapıyorum ama üzülüyorum hala geçmedi diye
mugeoz Prensannesi- benimde bebeğim 3 ay 22 günlük. aynı belirtiler vardı götürdüm ciğere inmemiş dedi iki gün sonra ateşlendi götürdüm ciğere inmiş dedi hava verdiler şimdi hava kullanıyoruz çok huysuz inşallah iyileşir ve halsiz
Prensannesi- mugeoz benim ki de bi kere ateşlendi canım oda 37.6 ya çıktı en fazla ilk gün, sonra hiç ateşlenmedi aslında halsizliği falan da geçti burun akıntısı da durdu gibi ama arada öksürüğü var işte kafama takıyorum