Minnosannesiii lohusalık canım 😥😥😥 üzülme inan ki geçiyor dibine kadar yaşadım doğum yaptım oğlum 20 günlükken eşim göreve gitti sonra tayinimiz çıktı taşındık daha 4ü günlük bile değildi bebeğim ve gerçekten kendimi sadece süt veren bir yaratık gibi hissetmiştim her şey çok anlamsızdı anne olduğumu bile hissedemedim. şu an oğlum 4 aylık her şey çok güzel onunla uyanmak, bana bakıp kahkahalar atması, oyun oynamak… Geçtiğinde sen de böyle hissedeceksin❤️