kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegimizi calisirken gorebilmemiz icin telefondan izleyebilecegimiz kamera tavsiyeniz var mi ?
Yusufeymenlizaman kaymakliekmekkadayifi Motorola. Çok memnunum oğlum 2.5 yaşında arada ihtiyaç halinde hala kullanırım
Girlpower kaymakliekmekkadayifi ebebekten aldığım brion vega markalı kamerayı kullanıyorum 190 TL özellikleri tüm ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor :)) görüntü kalitesi de gece gündüz gayet iyi
Girlpower kaymakliekmekkadayifi evet telefondan izliyorum her tarafa döndürebiliyorum telefondan konuşabiliyorum telefonuma hareket ettiğinde ses çıkardığında bildirim de geliyor
kaymakliekmekkadayifi Girlpower aa cok guzelmis. Bende inceledim simdi hosuma gitti. Bebegim bakiciyla kalacak o yuzden kullanmak istiyorum da