Biraz araştırdım besin değeri ve içerik açısından en iyi mamalar arasında bebeğime SMa , hip , aptamil , bebelac herşeyi kullandım nerdeyse ama asla kilo almıyor 8 aylık oldu ek gıdada veriyorum , kullanan var mı aranızda sorum şu, koku var yazmışlar içer mi acaba mamayı çok mu kokuyor şekerli mi suda kolay eriyor mu , mesela bebelac ve aptamil zor eriyor sma çok gaz yapıyor biraz bilgi lütfen